jak konfigurovat SB 128

Tomas Knaifl knaifl na iinfo.cz
Středa Březen 28 13:46:20 CEST 2001

>      Jak to tak vypadá SB 128 je dnes nico úplni jiného ne3/4 doíve. Já mám
> starší SB 128 (ne 64 !) a má eip "Ensoniq 1370", novijší mají
> "Ensoniq 1371" a jak je vidit soueasné mají "Ensoniq 5880". Zda jsou ty
> chipy kompatibilní nevím. Snad ano, jak bylo oeeeno v poíspivku na který
> odpovídám.
>
>      S pozdravem
>                                   Jirka

no, s temi puvodnimi clovek nemusel mit ani ten ac97_codec..u me to fungovali
i kdyz jsem mel pouze podporu pro ensoniq1371...

jinak, ono to bude trosku komplikovanejsi, protoze kdyz jsem vcera zvukovku
zkoumal, tak uz na ni nebylo 1371 ale 1373, i kdyz se stale hlasila jako
1371.. a jiny cip, ktery by mohl byt onou 1371 jsem tam nenasel...

Tomas K.