dpkg selections - 1 balicek zustava not upgraded

Vaclav Ovsik Vaclav.Ovsik na i.cz
Středa Březen 28 17:32:35 CEST 2001

Zdravim,

jeste jsem si uplne neosahal mechanismus pro praci s balicky
v Debianu (zacal jsem pouzivat Debian 2.2 pred par tydny).
Zrejme jsem si zpusobil nejaky maly zadrhel.

dselect mi trvale hlasi ve vysledcich ze jeden balicek
zustava neupgradovan.
Tedy napriklad kdyz pustim dselect, nic nevyberu a zvolim install,
vysledkem je:

bobek:/home/zito# dselect
Reading Package Lists... Done
Building Dependency Tree... Done
0 packages upgraded, 0 newly installed, 0 to remove and 1 not upgraded.
bobek:/home/zito#

No a uz jsem vyplytval napady lehciho kalibru. Napriklad
jsem zkousel v dselectu projet vsechny balicky s klavesou G,
jestli nahodou neni nejaky ve stavu "hold".
Zbezne jsem nahledl do /var/lib/dpkg, ale netusim kde muze byt
co zasekleho. Projel jsem grepem /var/lib/dpkg/status na radku
Status:, ale vsechny balicky jsou pouze v jednom z techto stavu:

zito na bobek dpkg $ grep -i '^Status:' status|sort|uniq
zito na bobek dpkg $

Diky za kazdy namet, pripadne odkaz na nejakou dokumentaci
o balickovacim systemu dpkg.

--
	Vaclav Ovsik		email: Vaclav.Ovsik na i.cz
	ICZ a.s.		phone: +420 19 7488511