dpkg selections - 1 balicek zustava not upgraded

Středa Březen 28 17:43:32 CEST 2001

Vaclav Ovsik napsal:
> Zdravim,
>
> jeste jsem si uplne neosahal mechanismus pro praci s balicky
> v Debianu (zacal jsem pouzivat Debian 2.2 pred par tydny).
> Zrejme jsem si zpusobil nejaky maly zadrhel.
>
> dselect mi trvale hlasi ve vysledcich ze jeden balicek
> zustava neupgradovan.
> Tedy napriklad kdyz pustim dselect, nic nevyberu a zvolim install,
> vysledkem je:
>
> bobek:/home/zito# dselect
> Reading Package Lists... Done
> Building Dependency Tree... Done
> 0 packages upgraded, 0 newly installed, 0 to remove and 1 not upgraded.

tohle dela dselect. asi nejake nesplnene zavislosti (tedy
apt-get dselect-upgrade)

co rekne apt-get dist-upgrade ?

RTFM o apt a dpkg

				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

<zpx> it's amazing how "not-broken" debian is compared to slack and rh