dpkg selections - 1 balicek zustava not upgraded

Vaclav Ovsik Vaclav.Ovsik na i.cz
Středa Březen 28 18:14:54 CEST 2001

On Wed, Mar 28, 2001 at 05:43:32PM +0200, Petr Cech wrote:
> tohle dela dselect. asi nejake nesplnene zavislosti (tedy
> apt-get dselect-upgrade)
>
> co rekne apt-get dist-upgrade ?

Aha:

bobek:/var/lib/dpkg# apt-get upgrade
Reading Package Lists... Done
Building Dependency Tree... Done
The following packages have been kept back
  ssh
0 packages upgraded, 0 newly installed, 0 to remove and 1 not upgraded.
bobek:/var/lib/dpkg# apt-get dist-upgrade
Reading Package Lists... Done
Building Dependency Tree... Done
Calculating Upgrade... Done
The following NEW packages will be installed:
  libssl09
1 packages upgraded, 1 newly installed, 0 to remove and 0 not upgraded.
Need to get 615kB of archives. After unpacking 774kB will be used.
Do you want to continue? [Y/n] n

Mno uz mi svita. Ja jsem potreboval openssl 0.9.6,
tak jsem si ho prelozil z dist woody, nasledne jsem musel
prelozit i ssh, ...

Zrejme chyba, ze jsem nechal stejne cislo revize ssh,
jako ma revize z non-us.

dselect je ted zrejme zmatem, protoze informace lokalni
se lisi od informace z non-us (zavislost na libssl09 kontra
zavislost na libssl096 (lokalne)).
Nove knihovna openssl se ted jmenuje libssl096, takze
libssl09 uz bych nemel potrebovat.

Diky za nakopnuti, uz to nejak dam do poradku.
(Zrejme zmenim cislo revize balicku, ktere jsem si prekladal
a prebuildim to.)

--
	Vaclav Ovsik		email: Vaclav.Ovsik na i.cz
	ICZ a.s.		phone: +420 19 7488511