upgrade rpm na 4.0.2 na RH 6.2

Středa Březen 28 22:50:39 CEST 2001

On Wed, 28 Mar 2001, Miroslav Lednicky wrote:

> Navazal bych na tohle tema trochu jinak. Ma smysl provadet upgrade
> z rpm 3.0.5 na 4.02? Co tim ziskam? Mam to totiz stazene a vaham s upgrade.

Teoreticky by prechod mel byt bezproblemovy (s updaty na 4.0.2 se dost
dlouho cekalo). Vyhodou je nejspise to, ze dale vyvoj (+opravy chyb)
pokracuje jen na nove rade a na stare 3.x bude pravdepodobne vicemene
zastaven.

Udelal puvodni tazatel rpm --rebuildb ??? Upgradoval puvodni tazatel i
vsechny souvisejici komponenty (vcetne knihoven)? Nejjednoduseji to zjisti
pomoci programu up2date, navod na pouziti najdete na adrese:

http://www.linux.cz/redhat-cz/#opravy

Jedina (zatim v textu nepostizena) odchylka je, ze registrace se musi dnes
delat pomoci programu rhn_register (jedine pozadovane udaje jsou jmeno +
heslo).

--
                        Milan Kerslager