problem console

Jan Povolny povolnyj na panelak-net.cz
Čtvrtek Březen 29 02:42:20 CEST 2001

Dobry den,

mam veliky problem. Chtel jsem provest zalohu linuxu tak, ze ho nainstaluji
k obrazu svemu, vse si nastavim, pak ho zataruji a vypalim na CD.

Pak jsem si udelal bootovacku linuxu, ktera ho z toho CD zpatky nasype na
ext2. No a pak jsem si myslel, ze vlozim disketu bootovaci, najedu do
Linuxu, napisu LILO a budu to mit jako puvodne.

Ale ouha, vse mi chodilo skvele, ale dnes, kdy uz to potrebuji a zkousel
jsem to na zaver, jak to funguje, mi po rozbaleni z CD a nastartovani z
diskety pise znamou hlasku

"unable tu initialize system console ble ble"

a zatuhne.
/dev/console tam samozrejme mam, tak jak jsem ji zataroval z puvodniho
funkcniho Linuxu. Nevite, kde by mohl byt problem? Je to dost akutni a stalo
se mi to zrovna ted. Prosim pomozte i na soukromy mail. rdev u jadra na
bootovacce mam spravne, linux jsem jen zataroval a roztaroval na stejnou
partici.

Zdravi
Jan Povolny
povolnyj na panelak-net.cz