rozchazeni woken pod linuxem.

Jaroslav Honsa honsa na sunstel.asu.cas.cz
Čtvrtek Březen 29 09:06:36 CEST 2001

On Thu, 29 Mar 2001, Jan Vitek wrote:

> ze se k tomu win4lin vracim, na jejich strankach neni slackware uvedeny jako
> podporovany a nerad bych kupoval "zajice v pytli", provozuje nekdo tuhle
> kombinaci? navic maji v pozadavcich uvedeny pouze kernel 2.2.x a ja uz
> pouzivam 2.4.x, nevadi to?
To, bohuzel, zatim vadi. Na jadro 2.4 se zatim ceka, pokud vim. Co se tyce
Slackware, nemam zkusenosti, ale rekl bych, ze tam zadne redhat-specificke
pozadavky nejsou.

No, rekl bych, ze to je prehnane. Mel jsem 64MB a bez problemu. Win4Lin je
daleko skromnejsi nez vmware.

Zdravi Jaroslav Honsa.