Zaruceny send?

Jiri Netolicky netolicky na datis.cdrail.cz
Čtvrtek Březen 29 08:13:27 CEST 2001

: To pokial viem nejde.
Vidim, ze jsem zil milne v domeni, ze TCP je zaruceny protocol,
ktery bud doruci data na druhou stranu, nebo mi da vedet, ze
se to nepovedlo :-(.
Jestli jsem spravne pochopil TCP protokol, po odeslani dat by
melo od prijemce prijit potvrzeni. Pokud neprijde, odesilani se
opakuje po nejake (myslim, ze prodluzujici se) dobe znovu, az
to casem TCP stack zahodi. No a o tom zahozeni bych se prave
potreboval dozvedet.

: A mimochodom, kto je to prijemca?
: TCP/IP stack na druhej strane?
Zacali problemy s aplikaci. Vysilaci strana "tvrdila" odeslano
a na prijimaci nic neprislo (nebo jen cast). Tak jsme si napsali
jednoduchy client/server testovaci programky. Takze TCP/IP
stack.