ISDN & linux ..

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Čtvrtek Březen 29 11:56:19 CEST 2001

Zdravim ( a ako obvykle mam otazku ;-{))) )

Dostala sa mi do ruk ISDN linka a snazim sa na nej rozchodit ppp over iSDN
..
nainstaloval som si ISDN utils ( isdn4k-utils-3.1.22 ) a pustil sa do diela
..

lenze ..
hned prvy prikaz mi robi problemy

/usr/sbin/isdnctrl verbose 0

zahlasi /dev/isdnctrl: No such device

pritom /dev/isdnctrl je symlink na /dev/isdnctrl0 ( 45, 64 ) a ten existuje ..

ako zelezo mam externy 3Com U.S. Robotics ISDN Pro TA

ked som skusal aspon metodu emulacie modemu a spravil som
symlink /dev/ttyI0 -> /dev/modem

tak po spusteni minicomu mi hlasilo NO DIALTONE a vypnut to pomocou ATX3
neslo ( tam minicom hlasil ERROR )

kernel je 2.2.14-5.0 ( Redhat 6.2 )

isdn modul som cez modprobe natiahol ..

mate niekto tusenie v com by to mohlo byt ?

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying
                                       Look At Your Young Man Dying