ISDN & linux ..

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Březen 29 12:43:56 CEST 2001

On Thu, 29 Mar 2001, Jan ' Kozo ' Vajda wrote:

> Dostala sa mi do ruk ISDN linka a snazim sa na nej rozchodit ppp over iSDN
> ..
> nainstaloval som si ISDN utils ( isdn4k-utils-3.1.22 ) a pustil sa do diela

> ako zelezo mam externy 3Com U.S. Robotics ISDN Pro TA

Cetl jste dokumentaci? Isdn utils jsou jen pro interni karty. Pro externi
se pouziva klasicke pppd a zarizeni se musi konfigurovat podle jeho
manualu (AT prikazy pro async/sync ppp, vybery protokolu a tak.)

> ked som skusal aspon metodu emulacie modemu a spravil som
> symlink /dev/ttyI0 -> /dev/modem

S extrenim zarizenim nemuze fungovat.

> isdn modul som cez modprobe natiahol ..

To je dost divne, protoze bez patricne interni karty se modul natahnout
nema, alespon si ma stezovat, ze je neco spatne.

Kdyz uz pisu do konference. Telekom mi vytrvale posila misto AOC
(informace o cene hovoru) pocet provolanych sekund. Tvrdi, ze vada je v
mem zarizeni, ale ja jsem presvedcenej, ze ne. Jak karty od Fritze, tak
ASUSCOMu hlasi identicky udaj. Mate nekdo podobnou skusenost?

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Reklama:
 Jeden dolar, ktery vynalozite na vymyti mozku kupujicich se vrati
 efektivneji nez dolar, ktery utratite za zlepseni vyrobku.