ISDN & linux ..

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Čtvrtek Březen 29 12:52:08 CEST 2001

:> > Dostala sa mi do ruk ISDN linka a snazim sa na nej rozchodit ppp over iSDN
:> > ..
:> > nainstaloval som si ISDN utils ( isdn4k-utils-3.1.22 ) a pustil sa do diela
:>
:> > ako zelezo mam externy 3Com U.S. Robotics ISDN Pro TA
:>
:> Cetl jste dokumentaci?

dokumentacie som k tomu vela nedostal .. a v man k isdnctrl som to nejako
musel prehliadnut ( ak to tam bolo )

:> Isdn utils jsou jen pro interni karty. Pro externi se pouziva klasicke
:> pppd a zarizeni se musi konfigurovat podle jeho manualu (AT prikazy pro
:> async/sync ppp, vybery protokolu a tak.)

otazka je ako presvedcim to _***_ zelezo, aby nehlasilo NO DIALTONE

ATX3 hlasi ERROR ..

nemate aspon po ruke korektny inicializacny retazec ?

:> > ked som skusal aspon metodu emulacie modemu a spravil som
:> > symlink /dev/ttyI0 -> /dev/modem
:>
:> S extrenim zarizenim nemuze fungovat.

a by ste sa cudovali, ale moze ... :-{) ( nic v zlom )

aspon minicom sa mi ozval a vracalo mi to naspt aj OK pre niektore prikazy
.. cize na druhej strane muselo byt nieco, co sa tvari ako modem ..
( a bol tam ten 3COm U.S.R Pro TA )

:> > isdn modul som cez modprobe natiahol ..
:>
:> To je dost divne, protoze bez patricne interni karty se modul natahnout
:> nema, alespon si ma stezovat, ze je neco spatne.

no .. nestazoval sa .. ( co je divne, ale ja za to nemozem :-{))e )

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying
                                       Look At Your Young Man Dying