dselect

Jan Bernatik janber na eiite.cz
Čtvrtek Březen 29 13:06:08 CEST 2001

Petr Vanek wrote:

> pozor na to, ze pri kazde zmene baliku pomoci dselectu dojde ke
> prepsani old statusu, takze se mnohdy vyplati pred dselectem provest
> zalohu status file. pokud pouzivate logrotate, ta je rotovan i status,
> coz je SUPER!
>
> s pozdravem
>
> Petr Vanek

Ted us si status urcite zalohovat budu, nebot se stalo nasledujici. Chtel jsem
nainstaloval knihovnu ktera neexistuje v stable verzi, tudiz jsem pridal do apt
zdroj unstable baliku. Pridal jsem pozadovanou knihovnu, a po potvrzeni install
zacal dselect upgradovat vsechny baliky na nestabilni ! verze, cos potom nedokazal
zkonfigurovat a vyresit zavislosti, cili s tim asi us nic neudelam, budu muset
odinstalit snad vsechny baliky a vse delat znova. Musim rict ze me to celkem
dojalo. Nevim jestli teda zacal upgradovat automaticky, nebo jsem mu to njak
prikazal, ale nejsem si toho vedom.

(pisu to sem jako varovani pro novacky jako jsem ja, aby ZALOHOVALI dpkg status)

S pozdravem
Jan Bernatik

--

dulezite je vydrzet, a neprestat!