dselect

Michl Ladislav xmichl03 na stud.fee.vutbr.cz
Čtvrtek Březen 29 13:17:23 CEST 2001

On Fri, 30 Mar 2001, Jan Bernatik wrote:

> Ted us si status urcite zalohovat budu, nebot se stalo nasledujici. Chtel jsem
> nainstaloval knihovnu ktera neexistuje v stable verzi, tudiz jsem pridal do apt
> zdroj unstable baliku. Pridal jsem pozadovanou knihovnu, a po potvrzeni install
> zacal dselect upgradovat vsechny baliky na nestabilni !

to je snad pochopitelne. dselect mluvi jasne:
3. [I]nstall   Install and upgrade wanted packages.

tzn. provede se instalace a upgrade baliku ze zadaneho zdroje.

> verze, cos potom nedokazal zkonfigurovat a vyresit zavislosti,

to je opravdu zvlastni, vsadil bych se ze jste neco zvrtal (nestahl
vsechny baliky). sam pouzivam jen unstable (taky mi nic jineho nezbyva
:-))

> cili s tim asi us nic neudelam, budu muset odinstalit snad vsechny
> baliky a vse delat znova.

staci downgrade.

> Musim rict ze me to celkem dojalo. Nevim jestli teda zacal upgradovat
> automaticky, nebo jsem mu to njak prikazal, ale nejsem si toho vedom.

asi ano, viz. vyse.

> (pisu to sem jako varovani pro novacky jako jsem ja, aby ZALOHOVALI dpkg status)

spis si neskodi precist, co ktera volba dela. z vasich poslednich
prispevku mam pocit, ze jste to jeste neudelal. postup vystrel a mir vede
vetsinou do pekla.

hezky den,
lada