ISDN & linux ..

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Čtvrtek Březen 29 13:16:27 CEST 2001

:> > otazka je ako presvedcim to _***_ zelezo, aby nehlasilo NO DIALTONE
:> >
:> > ATX3 hlasi ERROR ..
:> >
:> > nemate aspon po ruke korektny inicializacny retazec ?
:>
:> Bohuzel nemel jsem zatim prilezitost hrat si s Courierem.
:>
:> Funguje tam telefonovani pres analogove porty? Mozna nemate nastavena MSN
:> cisla

MSN cislo som nastavoval cez AT&Ecislo a hlasilo OK ..( ale kto to hlasil
nie som isty :-{))

pri testoch pod WIN ( :-{)) ) sa podarilo pripojit .. tak isto ako faxova
linka to funguje ..

:> a nebo je vada v pripojovacim kabelu. V kabelu zalezi na polarite
:> obou paru a pary se nesmi prohodit.

seriovy kabel mam ten isty ako v povodnom mozeme ..

a ISDN ako som uz pisal na fax a win ide ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying
                                       Look At Your Young Man Dying