ISDN & linux ..

Erich Vinclav terchova na vratna.sk
Čtvrtek Březen 29 15:09:42 CEST 2001

> Zdravim ( a ako obvykle mam otazku ;-{))) )
> Dostala sa mi do ruk ISDN linka a snazim sa na nej rozchodit ppp over iSDN
> nainstaloval som si ISDN utils ( isdn4k-utils-3.1.22 ) a pustil sa do
diela
> ..

Musim podporit kolegu, ISDN utils funguje len pre interne karty (teda tak
ako ma fungovat). Pokial je to na seriovom porte, treba to pripajat ako
modem, a vsetko to funguje ako ma - oba kanaly, 128kb, at prikazy, skratka
vsetko. Mam to doma uz viac ako rok a pol, a nijak inak som to nerozchodil
(rozumne). Mozno sa nieco zmenilo, ale v standartnej distribucii RH6.2 to
islo len takto...

> [...]
>
> /usr/sbin/isdnctrl verbose 0
>
> zahlasi /dev/isdnctrl: No such device
>
> pritom /dev/isdnctrl je symlink na /dev/isdnctrl0 ( 45, 64 ) a ten
existuje ..

> ako zelezo mam externy 3Com U.S. Robotics ISDN Pro TA
>
> ked som skusal aspon metodu emulacie modemu a spravil som
> symlink /dev/ttyI0 -> /dev/modem
>
> tak po spusteni minicomu mi hlasilo NO DIALTONE a vypnut to pomocou ATX3
> neslo ( tam minicom hlasil ERROR )
>

> kernel je 2.2.14-5.0 ( Redhat 6.2 )
>
> isdn modul som cez modprobe natiahol ..
>
> mate niekto tusenie v com by to mohlo byt ?

Erich Vinclav