presmerovani DISPLAY

Pátek Březen 30 13:32:16 CEST 2001

> strucny postup (z pocitace u ktereho sedite a chcete mit na nej presmerovany
> vystup):
>
> xhost +jmeno_pocitadla (jmeno serveru, na ktery se pripojujete - aby mohl
> spolupracovat s vasim pocitacem)
> ssh bla_bla_bla
> export DISPLAY = "jmeno_kam_ma_jit_vystup:0"
> ... a muzete zacit spoustet.. xkove aplikace budou zobrazovat svuj vystup na
> pocitaci, jeho jmeno bude uvedene v promenne DISPLAY

	Jste si jist, ze X11 forwarding defaultne pojede? Mam za to ze v temer
vsech verzich SSH klienta je prave pri logovani z terminalu pres X-sy
varovani...

PS: Ono to jak pisete cele skutecne funguje, ale misto ssh muzete pouzit
telnet a IMHO je to to same => X-protokol bezi nesifrovane.

PPS: Ale mozna jsem uplne mimo misu ja a rad se priucim.

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno