presmerovani DISPLAY

Tomas Knaifl knaifl na iinfo.cz
Pátek Březen 30 13:53:43 CEST 2001

> e> xhost +jmeno_pocitadla (jmeno serveru, na ktery se pripojujete - aby
> mohl tak toto teda urcite nie, najma ak na jmeno_pocitadla robi aj niekto
> iny ako vy

pri psani jsem predpokladal scenar, kdy uzivatel sedi u sveh pocitace a ma
spustena xka a chce si pri tom proste z rekneme firemniho serveru spustit par
aplikaci... jasne ze tohle umozni, aby si kazdy, kdo sedi u toho serveru, tak
se pak muze pripojit na vas display a ponekud vam zneprijemnovat praci..

ad ssh-x11-forwarding - nad tim jsem nepremyslel, pouze jsem popsal postup,
jaky pouzivam....

Tomas K.