BFU prodejni system v clipperu > prechod k multiplatforme

Martin.Chaloupka na bbdo-interone.de Martin.Chaloupka na bbdo-interone.de
Pátek Březen 30 14:26:24 CEST 2001

> konference a v cervnu2000 tady byla dlouha diskuze s predmetem: "ucto
> (was: zatecnicke dotazy - ucetnictvi, sklady, ...)" a v podstate mi po
> procteni vyplynulo, ze asi nejzajimavejsi se jevi provoz na MySQL
> serveru.
Nechci Vam brat iluze, ale MySQL bych jako databazi pro
ucetnictvi nedoporucoval - nesleduji jeho vyvoj, ale mam pocit,ze
stale nema implementovane transakce. Zkuste se spis podivat na
Postgress neb Interbasi, ktere transakce maji a tudiz Vam ulehci
praci pri vyvoji ...

> Dekuji Michal Sobek
S pozdravem Martin Chaloupka