BFU prodejni system v clipperu > prechod k multiplatforme

Michal Sobek michal.sobek na hotel-kostelec.cz
Pátek Březen 30 14:19:59 CEST 2001

Preji vsem dobry den,
v nasi firme pouzivame jiz nekolik let prodejni system vytvareny na zakazku
postaveny na clipperu verze 5.3, dle sdeleni tvurce tohoto systemu, jiz
vyvoj clipperu nepokracuje a tak chce zacit vytvaret na necem jinem, bohuzel
pod windows, coz me nevyhovuje, protoze na strediscich mame vetsinou pomale
PC 486.
    Vzhledem k tomu, ze jsem v kvetnu roku 2000 nahradil fileserver winnt4.0
wks sambou a mam v beta verzi vyzkousene, ze tento system bezi v dosemu, zda
se k plne spokojenosti, tak nechci k prodejnimu systemu pod okna prechazet.
A tak kdyz mi programator sdelil, ze hleda jine vyvojove prostredi pro
prepis programu, tak jsem patral v archivu konference a v cervnu2000 tady
byla dlouha diskuze s predmetem: "ucto (was: zatecnicke dotazy - ucetnictvi,
sklady, ...)" a v podstate mi po procteni vyplynulo, ze asi nejzajimavejsi
se jevi provoz na MySQL serveru.

Chtel bych se tedy zeptat, cim se zabyvat a jak predelat tento system, aby
mohl byt provozovan pod Linuxem i Windows?

Dekuji Michal Sobek