BFU prodejni system v clipperu > prechod k multiplatforme

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Pátek Březen 30 15:26:19 CEST 2001

> 	Proboha jen to ne... jako jednoduchy SQL server na zakladni datastore
> budiz, ale ucetnich dat si rozhodne vazim vice. Kdyz uz tak PostgreSQL
> v. 7 a vyssi.

Nechci byt kverulant, ale ja to vidim tak, ze pokud chci delat aplikaci,
ktera bude na jedne stanici v obchudku resit prodej zbozi, nepotrebuji SQL
server. Pro tyhle ucely pouzivam PC Fand (MS DOS), ktery v pohode beha na
386/20 4Mb RAM. Nabidnout pro tyhle pozadavky reseni postavene na bazi
Linuxu jsem se nikdy neodvazil. Pokud je zde novy pocitac, pak prosim, ale
co ty stare 386??? A zakaznik se pak rad zepta - proc konkurenci staci
stary pocitac a ja potrebuji nove delo?
Dotaz: da se v Linuxu napsat aplikace (konzolova) ala DOS pouzivajici dbf,
nebo db soubory (nebo jine), ktera by mela slusne programatorske zazemi
(nemusi byt nutne editor ala borland, ale alespon slusna napoveda),
solidni pristup do db souboru, abych misto selectu nemusel delat for-do
pres celou dbazi a stacila ji stara 386 se 4Mb RAM? pokud ano, pak v cem?
diky za info.

s pozdravem

Petr Vanek
Vanous Petr Vanek  mailto:vanous na penguin.cz
http://www.penguin.cz/~vanous
Debian GNU Linux
Moudro moji zeny o tom, ze vase zeny me budou nenavidet pro dnesek vynechavam.