BFU prodejni system v clipperu > prechod k multiplatforme

Martin.Chaloupka na bbdo-interone.de Martin.Chaloupka na bbdo-interone.de
Pátek Březen 30 15:38:22 CEST 2001

> Nechci byt kverulant, ale ja to vidim tak, ze pokud chci delat
> aplikaci, ktera bude na jedne stanici v obchudku resit prodej zbozi,
> nepotrebuji SQL server. Pro tyhle ucely pouzivam PC Fand (MS DOS),
> ktery v pohode beha na 386/20 4Mb RAM. Nabidnout pro tyhle pozadavky
Ano, mate pravdu ... jenze, pokud mate v baraku 10 ucetnich, bezi
to pres web ("nakupni kosik" ... ) a jeste n tom jede sklad atd, tak
se bez transakci neobejdete. Myslim, ze ani nepotrebujete SQL
server, ze Vam staci obycejny txt soubor. Jenze, jakmile to budete
chtit timto zpusobem rozsirit, okamzite narazite. Je to jen na tom,
kolik lidi a co s tim chteji delat.

> reseni postavene na bazi Linuxu jsem se nikdy neodvazil. Pokud je zde
> novy pocitac, pak prosim, ale co ty stare 386??? A zakaznik se pak rad
> zepta - proc konkurenci staci stary pocitac a ja potrebuji nove delo?
> Dotaz: da se v Linuxu napsat aplikace (konzolova) ala DOS pouzivajici
> dbf, nebo db soubory (nebo jine), ktera by mela slusne programatorske
> zazemi (nemusi byt nutne editor ala borland, ale alespon slusna
> napoveda), solidni pristup do db souboru, abych misto selectu nemusel
> delat for-do pres celou dbazi a stacila ji stara 386 se 4Mb RAM? pokud
> [...]
Myslim, ze pokud pouzijete pro nejake casti programu python
(nevim, jak je ovsem python narocny na pamet, ale mam obavu, ze
hodne), tak to pujde - prace s dbf soubory umi ...

> s pozdravem
>
> Petr Vanek

S pozdravem Martin Chaloupka