BFU prodejni system v clipperu > prechod k multiplatforme

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Pátek Březen 30 17:01:47 CEST 2001

> 	Ja bych se zase nikdy nepokusil zakaznikovi nabizel 'placane'
> samorostle reseni - tim povazuji i PC Fand byt jeste z historickeho
> hlediska pretrvavajici.

rozumim a souhlasim. ale nejedna se mi o firmu se 100 zamestnanci, nybrz o
jedince - kamarady a jejich kamarady (tomu se bohuzel/bohudik dost dobre
neda vyhnout). A jen mimochodem:
Pro nasi firmu (cca 60 zamestnancu) bylo reseni v PC Fandu napsane dvema
lidmi po 10 let velmi  uspokojive - tri sklady (4 PC), ucetni (2 PC) ,
prodej a servis vozu (4 PC), marketing (1 PC) + aplikace, ktere jsme si
napsali sami a byly uspokojive take celou dobu. Nyni jsme presli pod
ochranna kridla specializovane firmy, od ktere mame komplexni dodavku
modularniho systemu. Mimochodem je to foxka 2.6a a staci ji opet 486, byt
nyni autori prepisuji sve programy pod visual foxpro.
stare casy se nevrati, to me mrzi/nemrzi, ale myslim si, ze se stary
hardware da stale vyuzit a pokud to umi routovat malou firmu do netu, proc
by to na stejnem operacnim systemu neumelo prodavat rohliky?

s pozdravem

Petr Vanek
Vanous Petr Vanek  mailto:vanous na penguin.cz
http://www.penguin.cz/~vanous
Debian GNU Linux
Moudro moji zeny o tom, ze vase zeny me budou nenavidet pro dnesek vynechavam.