BFU prodejni system v clipperu > prechod k multiplatforme

Michal Sobek michal.sobek na hotel-kostelec.cz
Pátek Březen 30 17:17:01 CEST 2001

 A jeje, ani jsem necekal, ze v patek odpoledne vznikne na muj dotaz nejaka
diskuze :-)

Tak ja tedy upresnim, trochu vice k nasemu systemu:
jedna se o system pro prodej na strediscich v hotelovem provozu - prevod
zbozi ze skladu na jednotlive provozy a prodej na techto provozech (s
moznosti otevrenych pripadu), tento system pouzivame i ve druhe firme pro
maloobchodni a velkoobchodni prodej, v soucasne dobe je v hotelu k teto
databazi pripojeno trvale 5 PC, s tim, ze dbf soubor se zbozim obsahuje v
soucasne dobe cca 1700 polozek, ale s tim souvisi i problem filtru, protoze
na stredisku je potreba napriklad pouze 200 polozek a tento filtr je dle
meho nazoru totalne nevyhovujici, protoze trva dlouho nez prejde z polozky
na polozky, kdy mezitim treba 100 polozek nezobrazuje.  V soucasne dobe jsou
4 PC pripojeny na 10Mb ethernet a 1 na 100Mb.

Michal Sobek

vynechavam.