Tenky vs. tlusty klient

Pátek Březen 30 16:57:35 CEST 2001

Karel Zak <zakkr na zf.jcu.cz> wrote:
->> ->>A ake ma nato dvovody? vyvoj cez tenkych klientou ma vyhodu v tom ze
->> ->>vsetci maju rovnake prostredie a je to lacnejsie.
->>
->> -> Otazka je, co by bolo na mieste tych klientov. Ak su to masiny,
->> -> ktore by inak boli na odpis, je to lacnejsie.
->>
->> -> Ak sa tam aj tak kupi rozumna masina, bude podla mna rozdiel ceny
->> -> zanedbatelny. Vyvojar potrebuje velky display, tam neusetrite nic.
-> .. klikaci tlacitka programu vi, joe, emacs apod. se vejdou i na 14':-)

uz niekolko rokov pouzivam 4 x-termy vedla seba (napr v jednom rozrobeny
program, v druhom kompilacie, v tretom manualy atd atd) - chcem to mat
vsetko naraz u seba. kazdy 80x30.... niekedy mi je to malo.
je pekne povedat ze na vyvoj staci 80x24, ale prac. vykon je vedy velmi
maly... prepinnat screeny alebo konzoly skratka niekedy nie je ono.

 uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/ ; http://www.nextra.sk/
 Support bacteria - they're the only culture some people have.