OT: thready v c++

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pátek Březen 30 18:26:48 CEST 2001

On Fri, 30 Mar 2001, Peter Hanusiak wrote:

> Caute,
>
>  skusam prave ladit jeden program, a zistit co sa deje v threade.
> Ale ked tam dam (do threadu)   cout<<"som tu!";
> tak sa mi zda akoby ten thread zmrzol, proste prestane to fungovat.
> Chcel by som vediet ci je to ok? Teda ci nemam nejak posahane thready na
> kompe(libka) alebo ako inac by som mohol na konzolu nieco vypisat?
> Dik

Nemá se mu nějak zadat konec radku, nebo fronu vyprázdnit?

count << "som tu!\n";

Linux používá buffery a nevypíše to hned na obrazovku a čeká na další
data?

> 			Hanus

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.1 (c)2001.
Mail obsahuje virus: špatné oči.