OT: thready v c++

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Pátek Březen 30 21:13:21 CEST 2001

On 30 Mar 2001 09:47:56 +0200, Peter Hanusiak wrote:

:  skusam prave ladit jeden program, a zistit co sa deje v threade.
: Ale ked tam dam (do threadu)   cout<<"som tu!";

Nuz ak to urobia dva thready naraz bez lockingu, tak je to v pr...

: tak sa mi zda akoby ten thread zmrzol, proste prestane to fungovat.
: Chcel by som vediet ci je to ok? Teda ci nemam nejak posahane thready na
: kompe(libka) alebo ako inac by som mohol na konzolu nieco vypisat?

No moze to byt aj problem, o ktorom tu sla rec niekedy v juni.
Pouzivate jeden stream vo viacerych threadoch a _citate_
z neho (zapisy su korektne)?

Zdravi
--
                                    Stano