Jak vypalim CD pro PSX ?

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Sobota Březen 31 08:27:03 CEST 2001

On Sat, 31 Mar 2001, Ladislav Dobias wrote:

> Neznam sice CD pro PSX, ale i logicky vadna CD lze precist
> (a pak zapsat) pomoci cdrdao s parametrem -read-raw

A co z toho?
CD sice i vadné přečte, ale při vypálení již vadné nebude - kontrolní
součty se zapíší správně na CD. A právě ochrana kontroluje ty vadné části
zda tam sou + ještě nějaká data na CD, ochrana se obcházela výměnou
integráku v konzoli.

Pokud někdo ví jak v linuxu na normální vypalovačce vypalovat špatné stopy
s mým vlastním kontrolním součtem budu rád - zajímá mě to.

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.1 (c)2001.
Mail obsahuje virus: špatné oči.