Tenky vs. tlusty klient

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Sobota Březen 31 18:15:24 CEST 2001

On 31 Mar 2001 12:38:53 GMT, uhlar na fantomas.sk wrote:

: -> ??? Samozrejme ze ano - ak som nieco zmenil a potrebujem zistit,
: -> ako sa to prejavilo, kde inde by som mal zbehnut testy?

: akym sposobom to merias, vari neexistuje pre vas spolahlivy sposob ako to
: zistit v multiuser prostredi?

Zaujimavym cislom je napr. pocet sprav za sekundu, ktory zvladne
dana konfiguracia systemu (nejakych 5 navzajom komunikujucich
procesov) na danom hardware. Nenapada ma sposob, ako to jednoducho
a spolahlivo zistit v pripade, ze nemam masinu pre seba.

Rozne profilery su zaujimave pre hladanie bottleneckov,
ale pre test systemu ako takeho sa prilis nehodia.

Zdravi
--
                                       Stano