Problemy s pameti

pkucera na mh.vri.cz pkucera na mh.vri.cz
Středa Květen 2 07:47:03 CEST 2001

Dobry den,

	nedavno jsem sem psal a zadal jsem o radu s $SUBJ. Bylo mi doporuceno
si zkompilovat jadro 2.2.19, kvuli udajne spatne sprave pameti v jadrech
starsich (2.2.18). Tak jsem take tak ucinil. Mam jadro 2.2.19 ale po nejake
dobe se najednou stane, ze programy zacnou padat s hlaskou segmentation fault
a cely system naprosto vytuhne a pomuze jen hlavni vypinac na pocitaci, nebot
nefunguje ani klasicky restart. Tyto problemy se zacaly objevovat od urcite
doby, kdy jsem upgradoval libc6 (z verze 2.1.3-10 na verzi 2.1.3-17 - debian) a
nejake dalsi baliky. Do te doby bylo vse v poradku. Nevite nahodou nekdo o
nejakych chybach v libc6_2.1.3-17? Popr. na co bych se mel jeste podivat?

	Dekuji.

		Petr Kucera