Problemy s pameti

David Jez dave.jez na seznam.cz
Středa Květen 2 13:55:47 CEST 2001

> Dobry den,
  Aby byl :-)

> [...]
> starsich (2.2.18). Tak jsem take tak ucinil. Mam jadro 2.2.19 ale po nejake
> dobe se najednou stane, ze programy zacnou padat s hlaskou segmentation fault
> a cely system naprosto vytuhne a pomuze jen hlavni vypinac na pocitaci, nebot
> nefunguje ani klasicky restart. Tyto problemy se zacaly objevovat od urcite
> doby, kdy jsem upgradoval libc6 (z verze 2.1.3-10 na verzi 2.1.3-17 - debian) a
> nejake dalsi baliky. Do te doby bylo vse v poradku. Nevite nahodou nekdo o
> nejakych chybach v libc6_2.1.3-17? Popr. na co bych se mel jeste podivat?
  Podivat se, jestli neni blba pamet.
  Pote se podivat na nastaveni BIOSu.
  Tez se podivat, jestli neni pretaktovan procesor apod.
  Podivat se, jestli neni libc ve verzi pro vyssi procesor. Napr. pro i686
pokud mas jen pentium.

 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz

  SPSE Brno, Kounicova 16	  D4/S4P 1997 - 2001
motto: ,,Uceni jeste nikoho nezabilo, proc vsak zbytecne
         riskovat?''