SAP DB je OpenSource

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Středa Květen 2 17:55:42 CEST 2001

On Mon, 30 Apr 2001, Libor Chocholaty wrote:

> [kraceno]

Jak jsem pochopil je to nejaka vyvojova vetev ADABAS-D (s nim jsem
donedavna valcil a dost me nastval)  - Vi nekdo jak je to podobne ? (tj
je-li tam stejny netahovac tabulek - LOAD ) a separatni nastroj an delani
triggeru a stored procedures a zda vyvoj je mozny pres PLSQL - jako u
ADABASu a jak je to s tou Oracle 7 kompatibilitou ? 0 ) (ADABAS ji mel
mizernou)

Nemam cas studovat dalsi databazi ( a tahat MB softu a dokumentace abych
zjistil, ze to je zase spatne pouzitelne , ale pokud by se nasel nekdo kdo
s nim bude spokojen, asi me to nalame to zkusit ;-)

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (0204) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *