[Cooker] possible fix for aic7xxx Adaptec drivers problem ->

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Čtvrtek Květen 3 10:38:04 CEST 2001

> Taky si nekdo stezoval na problemy s instalaci MDK 8.0 na radic Adaptec,
> takze tohle je reseni, ktery problem odstrani.

Nejenom MDK. Postižené jsou všechny kernely až do 2.4.3, takže se
instalace nepovede ani u RH7.1 (kernel 2.4.2).

> The aic7xxx problem is related to recent upgrade of firmware from Adaptec
> and in default aic7xxx driver. Your card won't be handled correctly unless
> you upgrade your firmware from the Adaptec website. (unfortunately with
> some cards you can't upgrade firmware). Please read for details:

Některé karty (konkrétně AVA 2904) opravdu nepodporují změnu
firmwaru.

> If you still have problems with installing LM-8.0 with your Adaptec SCSI
> adapter, e.g. you haven't upgraded your firmware, I propose that you may
> test the following patched boot diskette we just wrote. It will install
> the aic7xxx_old driver at very beginning of install, and hopefully will
> allow you to perform a successful install of LM-8.0.

To je sice pěkný, ale jak postupovat u RH ? Jsou - budou k dispozici
bootavací diskety, které mi dovolí použít aic7xxx_old driver ? Nebo
které budou založeny na kernelu 2.4.3-2.1.12 (opatchovaný od RH,
chodí OK) ?

Samozřejmě to můžu obejít i jinak - udělat pořádek na disku a
nakopírovat tam obsah instalačních CD nebo vykuchat IDE CDROMku. Ale
proč to dělat jednoduše, když to jde složitě :)

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s