2 instance kdm najednou

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Středa Květen 2 23:37:22 CEST 2001

Zdravim,
nevite jak zprovoznit 2 instance kdm (eventualne treba jednu kdm +
jednu xdm) najednou? Jinak receno, aby se slo nalogovat skrze kdm/xdm
jednou treba na /dev/tty4 a podruhe pod jinym uzivatelem treba na
/dev/tty5 ... (a neradte mi prosim "startx").

Zkousel jsem jednak klikat nastaveni kdm v kcontrol pod rootem, (ale
zde to nastavit nejde) a take jsem si zkousel hrat s nastavenim v
souborech /etc/X11/xdm/* ci rucne spoustet kdm/xdm s ruznymi
parametry, hledal jsem v HOWTO, ale nikde jsem to nenasel.

Zkousel to nekdo?

Mam Red Hat 7.1 / KDE 2.1.1

--
   Martin Mačok