trochu OT: posilani SMS

Cejka Rudolf cejkar na dcse.fee.vutbr.cz
Pondělí Květen 21 10:23:20 CEST 2001

Miroslav 'Mirco' Bajtos <mirco na centrum.cz> wrote:
> no, pretoze send.php3 alebo uz neexistuje

Jenze send.php3 existuje. Naopak neexistuje sms.php3:

$ fetch http://www.oskarmobil.cz/cz/sms/send.php3
fetch: send.php3: size of remote file is not known
Receiving send.php3: 7 bytes
7 bytes transferred in 0.0 seconds (38.18 kBps)

$ fetch http://www.oskarmobil.cz/cz/sms/sms.php3
fetch: sms.php3: Not Found

> alebo sa sprava inak,

Pokud se chova jinak, problem se rozhodne nespravi tak, ze
zmenim existujici send.php3 na neexistujici sms.php3.

> to znamena ze smssend vyhlasi nejaku chybu ...

Ano, nejakou chybu a tri tecky. A dal?

> bohuzial to presne neviem a kedze mi odisiel zdroj tak to tak
> skoro ani nezistim ...

Takze dokud si to nemuzete overit, nepiste prosim nic o tom,
ze se ma v oskar.sms opravovat nejaka "chyba". Misto toho se
priste radsi nejdriv zeptejte (v oskar.sms je kontakt jasne
uveden).

> kazdopadne ten formular, ktory sa 'vyplna' ma action='.../sms.php3'

Kazdopadne ten formular ma action="send.php3":

<form name="sms" action="send.php3" method="POST">

> alebo vam to chodi s send.php3 ?

Samozrejme, to bych se asi tak hloupe neptal, nemyslite?

Ano, v dobe od 9. kvetna odpoledne do 11. kvetna dopoledne nekdo
zasahoval do WWW interface. Duvody neznam, ale z meho pohledu se
to jevilo jako dost amaterske a neprofesionalni. Ale to snad
neni duvod k tomu, aby kazdych par hodin vznikala nova verze
skriptu, ne? Navic nez by se jakz takz rozsiril, stejne by uz
davno neplatil.

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science