bug cfdisk v RH6.2 -- joke

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Čtvrtek Květen 3 00:06:58 CEST 2001

On Wed, 2 May 2001, Martin Hassman wrote:

> Vcera jsem pri pouzivani cfdisku narazil na situaci, kdy se mu
> cfdisk dost dobre nedokazal vyporadat s cestinou.

skráceno

> rozdeleni disku na disk ('yes' ci 'no')?"
> Zadal jsem tedy yes.
> To se mu nelibilo a odpovidal: "Zadejte 'yes' ci 'no' "
>
> Myslel jsem si, ze to byl muj preklep, tak jsem to opakoval - a
> stale ta sama situace.
> Pak mne to napadlo. Zkusil jsem zadat "ano" a vse bylo O.K. :-)
>
> P.S.: locales mam nastaveny LC_ALL cs_CZ (tak by to tim snad
> byt nemelo, ne?)

Pravěže zde bude chyba program asi špatně zjistí že má použít češtinu a
místo ANO - NE vypíše YES - NO ale pro čtení chce zadat ANO nebo NE.
Anebo máš špatně nastavené locales.

PS. Skontroluj všechny locales né jenom LC_ALL a skus mu je nastavit,
skontroluj LC_MESSAGES a LANG.

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne