bug cfdisk v RH6.2 -- joke

Roman LISZKA aplint na volny.cz
Čtvrtek Květen 3 07:22:43 CEST 2001

Petr Šobáň wrote:

> skráceno

> Pravěže zde bude chyba program asi špatně zjistí že má použít češtinu a
> místo ANO - NE vypíše YES - NO ale pro čtení chce zadat ANO nebo NE.
> Anebo máš špatně nastavené locales.
>
> PS. Skontroluj všechny locales né jenom LC_ALL a skus mu je nastavit,
> skontroluj LC_MESSAGES a LANG.

Nahlednutim do lokalizacnich souboru (util-linux.mo) je mozne se
presvedcit, ze se tam primo vyskytuji retezce:
Zadejte 'yes' ci 'no'
Jste si jist, že chcete uložit tabulku rozdělení disku na disk? (yes či
no):
Zato odpovedi jsou vyzadovany v tvaru "Ano" "Ne"
Takze chtelo by to lepsi lokalizaci a osobne se hlasim u autora ceske
lokalizace Jiří Pavlovský <pavlovsk na ff.cuni.cz> na jejim dodelani.

P.S.:Vam to snad nekomu funguje lepe cesky jenom prenastavenim
promennych vztahujicich se k locales?
Ing. Roman LISZKA				AplInt
mailto: webmaster na www.hledam.cz			Dukelska 672
tel.: +420 659 334 621, +420 603 344611		739 61 Trinec 1
http://www.hledam.cz				Czech Republic