trochu OT: posilani SMS

root root na localhost.localdomain
Středa Květen 2 23:19:26 CEST 2001

Dobry den,

pro zmenu polozim trochu odlisny dotaz, nez je ve zdejsi konferenci
obvykle. Tak nejak se snazim pouzival Linux plnohodnotne nejen na
serverech, kterem mam na starosti, ale take na svem desktopu. Za ta leta uz
jsem si to tak nejak rozchodil k obrazu svemu, ale jedna vec (drobnost) mi
jeste chybi.

Inteligentni program na posilani SMS pres brany vsech nasich operatoru.
Nasel jsem spoustu konzolovych programu, ale chtel bych to klikaci (nejen
kvuli me :-), neco ve stylu GateKeeperu ve Windows. Neco jsem nasel na
freshmeatu a sourceforge, ale nikdy to neumi s ceskymi operatory.

Dik za namety, snad nekdo z vas neco nasel a uspesne to pouziva. A omlouvam
se za non-admin dotaz :-).

Jan Povolny