Problemy s pameti

pkucera na mh.vri.cz pkucera na mh.vri.cz
Čtvrtek Květen 3 07:43:53 CEST 2001

>   Aby byl :-)

>   Podivat se, jestli neni blba pamet.

	Po predbeznem testu jsem dosel k zaveru, ze pameti to asi nebude.

>   Pote se podivat na nastaveni BIOSu.

	Do nedavna to se stejnym nastavenim BIOSu jelo naprosto bezproblemove
a tim to taky asi nebude.

>   Tez se podivat, jestli neni pretaktovan procesor apod.

	To taky neni.

>   Podivat se, jestli neni libc ve verzi pro vyssi procesor. Napr. pro i686
> pokud mas jen pentium.

	Tady je PII, takze to by melo byt take v poradku.

Pred chvili jsem si k tomu sedl a na monitoru se zacaly vypisovat hlasky typu:
	"Unable to load interpretr /lib/ld-linux.so.2"
pricemz prestalo fungovat naprosto vse a system vytuhl. Po restartu se vse
opet zacalo chovat regulerne. Ma nekdo nejake dalsi konstruktivni napady, cim
by to mohlo byt zpusobeno?

	Dekuji.

		Petr Kucera