RH7.1 - fonty & misc (Re: squid nema dost FD)

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Čtvrtek Květen 3 08:53:25 CEST 2001

On Thu, May 03, 2001 at 07:42:39AM +0200, David Trcka wrote:
> A kdyz uz jsme u rh7.1, kde se meni systemovy font gnome (tzn. ten, kterym
> napr. se zobrazuji texty v Control-panelu a nebo kterym pise gdm
> prihlasovaci dialog)? Ja uz mam asi vlci mlhu ;)

To je spise poradim adresaru s fonty v /etc/X11/fs/config, zkuste dat
nejdrive ty kvalitnejsi fonty a az potom ty horsi (xfs restart), anebo
je proste nekde v gnomecc naklikat explicitne.

(A taky si natahejte ty truetypeove fonty od Microsoftu, google.org
vam najde howto)

> A druha vec, ktera me zajima, kdyz pomoci switchdesk prepnu na
> enlightenment, mam menu anglicky. Je to proto, ze ceske neni, nebo je
> nekde neco spatne nastavene?

Prekontrolujte nastaveni promennych LC_ALL a LANG ci rucne najit
katalogy zprav pro enligtenment, zda-li se na disku nachazeji.
Pravdepodobne enlightenment jeste nebyl prelozen, anebo se katalog v
distribuci nenachazi.

Preji hezky den

--
   Martin Mačok