nutny vykon SW RAID - doplneni

Jan Václavík, Ing. linuxconf na cihlar.cz
Čtvrtek Květen 3 10:10:57 CEST 2001

	Dekuji za odpovedi,
jenom bych dodal, ze jsem se pred nedavnem ptal ohledne dimenzovani HW na
File-server na 100Mbps sit. Na SW RAID jsem se ptal hlavne pro to, ze
zvazuji 3 varianty, ktere se lisi zejmena vykonem - mozna spise zatezi
serveru a cenou. Jelikoz bych diskovou kapacitu ke 100GB, tak to bude
chtit vice disku a moznosti jsou:
* disky IDE + SW RAID
* disky SCSI + SW RAID
* disky SCSI + HW RAID
takze odshora dolu roste cena ale predpokladam, ze zatizeni serveru bude
naopak klesat, coz je ale jedno. Krome toho, ze to bude server do
internetu na 128kbps lince, coz jej nezatizi a zmineny file-server na nem
nic nepobezi!! To ze nemam na znackovej server jsem se smiril, ale urcite
bude dost (100kkc-150kkc) aby se dalo postavit neco solidniho ze
znackovych komponent!!
Varianta IDE + HW RAID vzhledem k neexistenci ovladacu k jedinemu takovemu
radici nepsipada v uvahu.

pokud by byly jeste nejake komentare, ktere mi pomuzou se rozhodnou lepe
nez podle ceny, tak budu velmi rad.

S pozdravem  Jan Václavík
linuxconf na cihlar.cz