Proxim - RangeLan2

Jaroslav Cibulka jaci na econet.cz
Čtvrtek Květen 3 09:27:33 CEST 2001

> ma nekdo zkusenosti se skutecnou prenosovou rychlosti techto bezdratovych
> karet, pouzivam Symphony, ale skutecna prenosova rychlost cini cca
> 400kbit/s, tak by me zajimalo, zda tyto RangeLan2 maji vetsi propustnost.

no, spis cca 460 - ale opravdu zalezi spis na jejich nalade :))

RL2 jsem taky nemel v ruce, ale podle toho co jsem kde slysel,
tak je to zhruba stejny, resp. jen o fousek lepsi (udajne maji
kvalitnejsi bezdratovou cast:) - RL2 ma jen lepsi zabezpeceni a
navic se da nastavovat neco vice i co se tyce vykonu apod.
(samozrejme to neni nikde moc dokumentovane, ale jde (pry -
nevidel jsem na vlastni oci, ale verim tomu) softwarove nastavit i
vetsi vykon (1W) :)))

JaCi

 E C O n e t     - Jaroslav "Ciba"  Cibulka - JaCi
Sprava vyp. a kanc. techniky, skoleni, internet ....
          Americka 49, 30150 Plzen
   tel.:  019/7223472     0602/348191