Proxim - RangeLan2

Martin Patka smartin na semily.cz
Čtvrtek Květen 3 22:35:21 CEST 2001

Zdravim,

> no, spis cca 460 - ale opravdu zalezi spis na jejich nalade :))
>
> RL2 jsem taky nemel v ruce, ale podle toho co jsem kde slysel,
> tak je to zhruba stejny, resp. jen o fousek lepsi (udajne maji
> kvalitnejsi bezdratovou cast:)

ten fousek je dost velky. Na RL2 nedam se spolehlivosti dopustit,
kdezto Symphony jsme vyhodili.....

s RL2 mame vyzkouseno spolehlive 12km, podle dodavatele
lze az 15km - a tomu docela verim. Se Symphony jsme meli problemy
i na 1km.....

> - RL2 ma jen lepsi zabezpeceni a

RL2 ma proti Symphony mnohem vice kladnych vlastnosti.
Bez problemu lze mit napriklad 3x RL7100 (ISA) v jednom PC
(vyzkouseno). Symphony maji vsechna nastavena stejne PNP ID,
takze do jednoho PC dve Symphony nejdou.....
Dale Symphony ma omezeni na max. 1x MASTER + 9x CLIENT v jedne siti.....

> navic se da nastavovat neco vice i co se tyce vykonu apod.
> (samozrejme to neni nikde moc dokumentovane, ale jde (pry -
> nevidel jsem na vlastni oci, ale verim tomu) softwarove nastavit i
> vetsi vykon (1W) :)))

tak tomu bych moc neveril....

Zatim nashle

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       smartin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 624301, 623719
51301, Semily 1                   phone home:   +420 431 624592
http://www.mikroservis.cz         http://www.mikroservis.cz/~martin