XFS 1.0 - SGI filesystem, zkusenosti?

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Čtvrtek Květen 3 10:05:03 CEST 2001

On Wed, May 02, 2001 at 11:10:40PM +0200, Vaclav Dvorsky wrote:
> Dobry den,
> jak je mym dobrym (nebo spatnym?) zvykem, nez se na neco podivam
> zblizka, ptam se jestli uz s tim nekdo nema nejake zkusenosti prede
> mnou. A tak bych se rad zeptal i dnes: nezkouseli jste uz nekdo XFS 1.0
> zurnalovaci souborovy system od Silicon Graphics, Inc. ?
> Podle mych informaci je to nejlepsi souborovy system na svete a tak by
> mne pro muj novy Samba-linuxovy server docela zajimal :o)
> http://linux-xfs.sgi.com/projects/xfs/

 Take zalezi co na tom FS budete delat. Dle nekterych lidi napr.
aplikace ktere hodne pouzivaji fsync() nejsou nejrychlejsi (urcita
konfigurace PostgreSQL).

 Jinak to co jsem videl na IRIXu tak vypadalo opravdu dobre, otazkou je
nakolik dobre a hodne je toho implementovano do Linuxu (viz. problemy s
ReiserFS).

			Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>