XFS 1.0 - SGI filesystem, zkusenosti?

Vaclav Dvorsky hufhendr na atlas.cz
Čtvrtek Květen 3 12:24:56 CEST 2001

>  Take zalezi co na tom FS budete delat. Dle nekterych lidi napr.
> aplikace ktere hodne pouzivaji fsync() nejsou nejrychlejsi (urcita
> konfigurace PostgreSQL).
>
>  Jinak to co jsem videl na IRIXu tak vypadalo opravdu dobre, otazkou je
> nakolik dobre a hodne je toho implementovano do Linuxu (viz. problemy s
> ReiserFS).

Ja bych to chtel nasadit na stroj, ktery dela jen obycejne sdileni disku
pro sit WinNT. Zrychleni si slibuji napr. pri vyhledavani souboru na
disku. Take se mi libi lepsi obnova pri pripadne havarii. Server na to
nemam spatny, 3xSCSI v RAID5
http://hardware.penguin.cz/hwzaznam.php3?druh=464
Jinak ReiserFS nam bezi doma na serveru uz asi rok a jsme s nim docela
dobre spokojeni. Ale o nejakych problemech pri pouziti ReiserFS a Qmailu
jsem uz take neco zaslechl.

--
Vaclav Dvorsky
http://www.hufhendr.net