XFS 1.0 - SGI filesystem, zkusenosti?

Zdenek Kaminski xkaminsk na fi.muni.cz
Čtvrtek Květen 3 11:44:46 CEST 2001

No, zda se mi lepsi nez reiserfs, protoze si nevytvari ten 30M log, ma tam
quoty uz odedavna, ACL a tak. Mam na nem /var a /usr/src/, kde casto
kompiluji a nucene tvrde restarty, tak o tech se mi zdalo, ze mi nijak
neublizily. Ale jine zkusenosti nemam.

On Wed, 2 May 2001, Vaclav Dvorsky wrote:

> Dobry den,
> jak je mym dobrym (nebo spatnym?) zvykem, nez se na neco podivam
> zblizka, ptam se jestli uz s tim nekdo nema nejake zkusenosti prede
> mnou. A tak bych se rad zeptal i dnes: nezkouseli jste uz nekdo XFS 1.0
> zurnalovaci souborovy system od Silicon Graphics, Inc. ?
> Podle mych informaci je to nejlepsi souborovy system na svete a tak by
> mne pro muj novy Samba-linuxovy server docela zajimal :o)
> http://linux-xfs.sgi.com/projects/xfs/
>
> --
> Vaclav Dvorsky
> http://www.hufhendr.net
> [...]

--zk

Citat tydne: "Guten Tag, bitte eine Ferrari."

					Tomas Rosicky, Dortmund