XFS 1.0 - SGI filesystem, zkusenosti?

David Jez dave.jez na seznam.cz
Pátek Květen 4 09:54:55 CEST 2001

  Zdravim,

  Souhlas. Pod IRIXem bez pochyby. Pod linuxem to je jiz dnes skoro pravda
XFS pod linux se vyviji tak rychle, ze staci vychytavat jak chyby, tak
i pridavat nove vlastnosti. Co se tyce spolehlivosti a vykonu tak je super.

> Ja bych to chtel nasadit na stroj, ktery dela jen obycejne sdileni disku
> pro sit WinNT. Zrychleni si slibuji napr. pri vyhledavani souboru na
> disku. Take se mi libi lepsi obnova pri pripadne havarii. Server na to
> nemam spatny, 3xSCSI v RAID5
> http://hardware.penguin.cz/hwzaznam.php3?druh=464
> Jinak ReiserFS nam bezi doma na serveru uz asi rok a jsme s nim docela
> dobre spokojeni. Ale o nejakych problemech pri pouziti ReiserFS a Qmailu
> jsem uz take neco zaslechl.
  XFS tam klidne nasad. Pro zacatek ale doporucuji testovy provz a nezapomen
zalohovat. Stat by se nic nemelo, ale kdyby nahodou, nedopatrenim...

  Jen tak mimochodem, uz je verze 1.3. Doporucuji ti co nejnovejsi verze.

  David "Dave" Jez                Brno, CZ, Europe
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz

  SPSE Brno, Kounicova 16	  D4/S4P 1997 - 2001
motto: ,,Uceni jeste nikoho nezabilo, proc vsak zbytecne
         riskovat?''