Detekce graficke karty a monitoru v Mandrake 8

Garalda garalda na mail.cz
Čtvrtek Květen 3 12:20:54 CEST 2001

Zdravim,

nechal jsem se zlakat kolegou a nainstaloval jsem si Mandrake 8. Kdyz jsem
si behem instalace nastavoval typ monitoru, tak instalace spadla. system
normalne nabehl, ale ja ted nejsem schopen si nastavit spravnou grafickou
kartu a typ monitoru. HardDrake je sice hezky, ale tuhle moznost jsem u nej
nenasel. Stejne jako v jakemkoliv jinem konfiguracnim nastroji. Nastavil
jsem si v HardDrake, ze chci spoustet XFree 4.0.3, ale vzdycky mi nabehne
3.3.6
Zkousel jsem to nastavit starym dobrym xf86config-em, ale po vygenerovani
vysledneho XF86Config-u mi vybec nenabehnou XWin a hodi to chybu, ze narazil
na nezname parametry v konfiguracnim souboru. Pripada mi, ze to generuje pro
XFree 4, a XFree 3 to nedokaze precist. Pak jsem jeste zkusil nastavit si
konfiguracni soubor pomoci xf86cfg, ale ten na zaver vygeneroval soubor
XF86Config-4...

nevite prosim nekdo jak mam spustit XFree 4 pripadne jak si mam nastavit
spravnou grafickou kartu a monitor? Rucne se do konfiguracniho souboru
zasahovat neodvazuji...

Diky