ATAPi a SCSI zip mechaniky v Linuxe RH5.2

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Čtvrtek Květen 3 11:54:22 CEST 2001

> ATAPI MECHANIKA
> Tento postup som spravil s mediom v ATAPI mechanike. Potom som si
> skontroloval paremetre zip media fdiskom:
> -fdisk spusteny v stroji s ATAPI mechanikou mi ukaze tieto parametre:
>      cylindre 1-95, bloky 97264
> -fdisk spusteny v stroji s SCSI mechanikou mi ukaze tieto parametre:
>      cylindre 1-96, bloky 98288
> ROZNE POCTY CYLINDROV AJ BLOKOV NA TOM ISTOM MEDIU V ZAVISLOSTI OD
> MECHANIKY, V KTOREJ TO PREZERAM
>
> SCSI MECHANIKA
> Dalsi pokus som spravil tak, ze to iste medium som pripravil (fdisk a
> [...]
Dost zvlastni vec,
Zkusil jste jak se v tomto smeru chova ZIP disketa v originalnim stavu, cili
/dev/sda4? Vypisuje taky rozdilny pocet cylindru a bloku u obou mechanik?

Josef Vogeltanz
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420-019-7736533;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz