lm_sensors a AMD Athlon

Čtvrtek Květen 3 12:51:22 CEST 2001

On Thu, 3 May 2001, Oto 'tapik' Buchta wrote:

> snazim se rozchodit lm_sensors na desce s Athlonem. sensors-detect mi
> nahlasi, ze je treba pouzit modul i2c-amd756, ale nic takoveho neni
> ani v 2.2.16-20 (RH7.0CZ) ani v 2.4.0 (SuSE, balik
> lx_sus24-2.4.0.SuSE-7)

Pouzivam Athlona s VIA KT133 chipsetem a jede to s jadrem co je v RH 7.1
(tj. 2.4.2+).

> Kdyz jsem si stahl posledni verzi lm_sensors a patchoval, dostal jsem se
> na redhatu dokonce do stavu, kdy jsem nebyl schopen jadro vubec prelozit.

Pro jadra 2.2.x je potreba upravit Makefile, aby pouzival kgcc, coz umi
sama od sebe jadra novejsi nez 2.2.18.

> Prosim, pokud to nekdo provozuje, hrozne rad bych vedel, jak to
> rozchodit .

Jedine, co jsem udelal, je spusteni sensors-detect a myslim ze zavadim
rucne moduly, ktere mi ten skript doporucil.

--
                        Milan Kerslager