daytime vs time - vyreseno

xmail listy ric.linux na os3.os.ds.mfcr.cz
Čtvrtek Květen 3 11:43:00 CEST 2001

Děkuji za pomoc.

takže:
daytime - port 13 - vraci čas v human readable form
time - port 37 - vrací čas v machine readable form
ntp - port 123 - protokol na synchronizaci času

z toho pro mě plyne následující
NTP server mi tu vůbec neběží
vůči unix serveru se mohu pomocí automachronu (NT) synchronizovat, protože podporuje protokol time

Nevím z jakého důvodu, ale včera mi nefungovalo spojení na tyto služby, jinak bych udělal to co jsem udělal teď:
telnet router 13
telnet unix 13
telnet unix 37
a zjistil jsem že to je úplně triviální záležitost (ne jako NTP)

Děkuji za pomoc

P.S.: nejvíc mě zmátlo to že jsem myslel, že NTP běží na portu 37

Richard Šputa